Sunday 18 November 2012

God.. I Deleted My Published Post

Saya tidak mahu menyuarakan perasaan saya kepada orang lain.
Some people said,
lepas meluahkan sesuatu, beban akan berkurangan.
Ya, saya tidak menafikannya.
Cuma saya memang tidak mahu menyuarakan.
Kenapa?
Mungkin saya tidak suka orang bersimpati.
Bukan kerana tidak mahu menyusahkan atau apa sahaja yg positif,
tetapi kerana ia sangat annoying (perkataan yg lebih bagus digunakan dalam BI).
Dan seperti yg saya telah cakap terdahulu,
mungkin juga kerana saya seorang yg dark personality dan loner.
Atau pun
mungkin kerana saya tidak mampu menahan perasaan ketika meluahkannya,
bukan marah, bukan mengamuk,
bukan menangis tetapi suara bergetar.
Juga,
mungkin kerana situasi saya di rumah,
having some people yg tidak gemar mendengar tetapi gemar didengar.
Annoying.

No comments:

Post a Comment