Monday 16 December 2013

BM + BI

Sambil menunggu download yg masyaAllah-nya lama,
aku pun membelek post lama blog ini.

As the time goes,
aku tak faham apa yg aku pernah tulis.
Punyalah berahsia.
Baca punya baca, baru ingat apa situasi di sebaliknya.

So bila tengok first post,
wow,
it's been a year.

Teringat antara motif menubuhkan blog ini.
- Menjauhi drpd orang yg sensitif
dan nampaknya mereka dah stalk aku dah pun.
Masih ada flashback dlm kepala aku,

dengan bangganya dia cakap:
"I'm reading your blog! ^.^ "

(Sht! I was talking about you there, dont read!)
"Stop reading. It's not for you to read."

Rasanya memang mereka akan bukak blog ni sesedap hati.

Jadi bila fikir balik,
lantak kau lah.
Aku cakap dgn berfikir kau tak baca
tapi kalau kau memang baca
dan terasa,
jangan salahkan aku.
Siapa suruh kau bukak?
Aku tak pernah promote blog ni dkt kau,
sekian.

Kalau dulu,
mungkin aku suka fikir
"Harap kau terasa baca ni, muehehe"
Sekarang bukan lagi.

Sekarang:
"Aku nak menyuarakan isi hati dan perut dan ada orang baca dan faham tapi tak perasan lepas tu melawan, bajet nak takutkan aku."

Aku sudah semakin dewasa.
Wahaha.
Hei, lagi 2 bulan!

No comments:

Post a Comment