Friday 20 December 2013

My Opinion, My Opinion, My Opinion...

Ini hanya pendapat saya shj,
saya bukan cuba utk tarik org utk setuju.

Ramai bg nasihat/tegur...
"Kenapa nk kena letak gambar sendiri utk prof. pic.?"
"Tak elok la letak gambar sendiri"
"Boleh bawa fitnah" (?)
dsb. Aku tak ingat

Seriously,
dont just say without even think.

Ada beberapa orang yg letak sbb ada tujuan tertentu.
Mungkin ada yg letak sbg tanda persahabatan.
Mungkin juga ada yg letak utk bg orang kenal dia bila dia add orang.
dsb, aku tak tahu.

Tp still,
fine,
letak gambar selca memang x boleh terima la.
Lagi-lagi zaman sekarang yg kebanyakan manusia dah lupa diri,
nak sangat jadi itik, ikan buntal, burung, dsb.
Yg tu, betapa panjang aku fikir pun aku tak dapat penyelesaian jawapan yg logik
melainkan:
"Aku comel. Semua orang kena tengok muka comel aku"
Yeah.

So, kesimpulannya...
aku sungguh tidak berpuas hati kpd mereka yg perkecilkan sangat dgn org yg letak gambar sendiri dkt segala account social network.
Kau cuba fahamkan sikit apa orang rasa, boleh tak.

Sekian.

No comments:

Post a Comment